گوش كنيد

به وبلاگ هيئت يادشهيدان مجيد آباد خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 2827
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

گوش كنيد

foldere%201%20karbala%20(35).jpg
پدرت از نجف آمد تو هم از خیمه بیا
قدمی رنجه نما پای بنه بر سر من
هوسم بود بیاید به سرم ام بنین
مادرت فاطمه آمد عوض مادر من.

110850_887.jpg

آب می گوید حسین/بی تاب می گوید حسین/از سرشب تا سحر مهتاب می گوید حسین/دیده می گوید حسین/نادیده می گوید حسین/هر کجا باشد دلی غمدیده می گوید حسین /یار می گوید حسین/ دلدار می گوید حسین/روز و شب هردیده بیدار می گوید حسین/ ناس می گوید حسین / احساس می گوید حسین/تا قیامت حضرت عباس می گوید حسین/ نار می گویند حسین / بسیار می گوید حسین/ این زبان تا لحظه دیدار می گوید حسین ....

nf00163264-1.jpg

قفسم را نشکن ، تو مکن آزادم /گر رهایم سازی بخدا خواهم مرد/ من به زنجیر تو عادت دارم / بارها در پی این فکر که در قلب توام ،با تو احساس سعادت کردم / به خدا خوشبختم ، تو محبت کن و بگذار تا که عمریست بمانم /چو اسیری به حریم قفست.

5690631530_668dde65e1_z_large.jpg

آنگه بریدم از زندگی دل /کامد به مسلخ شمر سیه دل/ او می دوید و من می دویدم/

او سوی مقتل من سوی قاتل / او می نشست و من می نشستم/ او روی سینه من در مقابل/

او می کشید و من می کشیدم / او خنجر از کین من ناله از دل آخ..... او می برید و من می بریدم

او از حسین سر من غیر از او دل

IMG_0719_Medium_Small.jpg
عمه سادات بي قراره/ غصه و غم هاش بي شماره/ تموم غصش غم ياره/ تنها اميدش بي پناه/ روزاي سختي توي راهه/ رو خاک سوزان پا مي زاره/ ذکر آسمونا واي زينب/ ذکر کهکشونا واي زينب/ ذکر خاک صحرا واي زينب/ ذکر سينه زنها واي زينب/ شعله مي کشه خورشيد/ زمين مي سوزه از تب/ ابرا همه مي بارن توي چشاي زينب/ ميون سينه دلي که تنگ غم غروب روياشه/ شان نزول سوره ي بارون توي فرات چشماشه/ کبوترا بي تابن تو آغوش محمل ها/ توي نگاها پيداست بي قراري دلها/ از انعکاس خبر تلخي/ دل شريعه بي تاب/ رو نيزه هايي که بي شمارن يه سرخي مي تابه/ حالت صحرا که عجيبه/ غرق سکوتي پر فريبه/ پر از نسيم بوي سيبه/ غروب سردش پر رازه

Safe6344010624491.jpg
تصوير بالا تل زينبيه است بگوياحسين(ع)

19404_346.jpg
تصويربالا قدیمی ترین تصویر قتلگاه امام حسین (ع)

image_201111281440621.jpg
تصویر قدیمی از ضریح امام حسین

اصلا حسین جنس غمش فرق می کند/ این راه عشق پیچ و خمش فرق می کند/ اینجا گدا همیشه طلبکار می شود/ این در که آمدی کرمش فرق می کند/ صد مرده زنده می شود از ذکر یا حسین/ عیسای اهل بیت دمش فرق می کند...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط سيدحسن در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 19:12 | |

درباره وبلاگ

هيئت ياد شهيدان
آرشيو
ارديبهشت 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
سيدحسن
لينكستان
۞مـداحــــــی نیــــوز۞
هیئت مکتب العباس(ع)جنوب تهران
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اجتماعي وسرگرمي و آدرس khaذararkhi44.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

هو هوی ذوالفقار علی می رسد به گوش...
گهواره اشگ
زلال اندیشه
رود زرد سادات ( سادات میر سالاری )
اجتماعي
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , yadeshahidan.m.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com